Klachtenprocedure
KLACHTENPROCEDURE STICHTING WELZIJN PRO SENIORE
Bent u niet tevreden over onze dienstverlening? Laat het ons weten!
Elke klacht is voor ons een aandachtspunt om onze dienstverlening (nog verder) te verbeteren.
Het kan zijn dat u niet tevreden bent over de dienstverlening van Welzijn Pro Seniore. Dit willen wij graag van u horen. Als u een klacht heeft vragen wij u dit eerst te bespreken met de betreffende medewerker of vrijwilliger*.
Komt u er samen niet uit dan kunt u een klacht melden bij de secretaris van het bestuur. Dit kan met een klachtenformulier of gewoon even bellen. De secretaris zal contact met u opnemen om te luisteren naar uw ervaring en te bespreken of en hoe de ontevredenheid kan worden weggenomen.
Stichting Welzijn Pro Seniore
T.a.v. de secretaris
Azaleastraat 26 M
4261 CW Wijk en Aalburg
of mailwn naar: info@st-welzijnproseniore.nl
Klik hier voor het klachtenformulier.